Search
Close this search box.
کشتی فرنگی قهرمانی جوانان

نتایج رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی جوانان جهان

چکیده محتوای این صفحه

به گزارش کلینیک ورزش و تناسب اندام ابراهیم عبدی، تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان با کسب ۲ مدال طلا، ۱ نقره و ۱ برنز عملکردی درخشان از خود نشان داد. این مدال‌ها نه تنها نشانه‌ای از تلاش و مهارت بالای این ورزشکاران جوان است، بلکه گواهی بر قدرت و استعداد کشتی‌گیران ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی محسوب می‌شود.

مدال‌های کسب‌شده توسط قهرمانان

در پایان پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان که در روزهای ۱۲ و ۱۳ شهریورماه در شهر پونته ودرا، اسپانیا برگزار شد، تیم ملی کشتی فرنگی ایران موفق به کسب ۲ مدال طلا، ۱ نقره و ۱ برنز شد.

مدال طلا

علی احمدی وفا در وزن ۵۵ کیلوگرم: احمدی وفا پس از پیروزی در مراحل مختلف، در فینال موفق شد با نتیجه ۹ بر ۳ ایسایا کورتز از آمریکا را شکست دهد و به مدال طلا دست یابد.

علیرضا عبدولی در وزن ۷۷ کیلوگرم: عبدولی با نمایش قدرتمند خود در تمامی مراحل، در دیدار پایانی با نتیجه ۳ بر ۱ از سد ماگومد یاربیلوف از روسیه گذشت و مدال طلا را به دست آورد.

مدال نقره

ابوالفضل فتحی تزنگی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم: فتحی تزنگی پس از پیروزی‌های متوالی، در فینال مقابل لازلو داراباس از مجارستان با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خورد و به مدال نقره رسید.

مدال برنز

عرفان جرکنی در وزن ۶۳ کیلوگرم: جرکنی پس از شکست در مرحله دوم، به گروه بازنده‌ها رفت و با پیروزی در چندین مسابقه، در نهایت در دیدار رده‌بندی با نتیجه ۶ بر ۲ آنری خوزروانیدزه از گرجستان را شکست داد و مدال برنز را به دست آورد.

این نتایج نشان‌دهنده عملکرد قوی و تلاش بی‌وقفه کشتی‌گیران جوان ایران در سطح جهانی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *